Publicat acum 20 zile
Privilegiul important pierdut de politicieni. Palma primită de la Bruxelles: „Asta are și un risc, va fi o schimbare majoră”
Factor Manipulare: --
- Meta, Google și Microsoft au decis să oprească difuzarea reclamelor politice în UE, ca urmare a noilor norme de transparență privind publicitatea electorală.
- Companiile au ales blocarea completă a promovării politice, invocând ambiguități în ghidurile Comisiei Europene, care au fost publicate cu doar două zile înainte de implementare.
- Consultantul politic Adrian Zăbavă a subliniat că această măsură ar putea duce la o creștere a propagandei necontrolate și a conținutului generat de inteligența artificială, afectând în special campaniile politice tradiționale.
- Deși partidele mici ar putea să nu fie afectate semnificativ, partidele mari depind mult de promovarea plătită și ar putea suferi în urma acestei interdicții, ceea ce necesită o abordare publică mai coerentă din partea Uniunii Europene.
0 articole