Publicat acum 19 ore
Pasta de dinţi a devenit teren de luptă în contextul tensiunilor comerciale dintre SUA şi India
Factor Manipulare: --
- Dabur, un rival indian al Colgate-Palmolive, promovează naționalismul prin campanii care încurajează consumatorii să renunțe la mărcile americane, în urma creșterii tensiunilor comerciale cu SUA.
- Premierul Indiei, Narendra Modi, susține utilizarea produselor locale și a cerut copiilor să evite produsele străine, în contextul impunerii de tarife de 50% de către SUA la produsele importate din India.
- Dabur a lansat o campanie publicitară care sugerează că pasta de dinți Colgate este americană, folosind simboluri naționale pentru a atrage atenția asupra produselor locale.
- Colgate deține o cotă de piață de 43% în India, iar Dabur, cu 17%, profită de sentimentul naționalist pentru a-și promova produsele, iar consultantul Karthik Srinivasan a numit aceste strategii 'marketing de moment'.
0 articole