Publicat acum 12 ore
Organizația Greenpeace, care se opune puternic producției de gaze în Marea Neagră, în topul bugetelor de reclamă politică pe Facebook. ONG-ul a cheltuit mai mult decât PSD, PNL și AUR în perioada mai – octombrie
Factor Manipulare: --
- ONG-ul Greenpeace se opune producerii de gaze în Marea Neagră și a cheltuit 87.772 lei pentru reclame politice pe Facebook între 19 mai și 12 octombrie, fiind al doilea mare spender în acest domeniu.
- USR este singura entitate cu un buget mai mare (176.225 lei), în timp ce PSD, PNL, AUR și UDMR au cheltuit mai puțin decât Greenpeace.
- Greenpeace România a demarat o campanie împotriva proiectului Neptun Deep, derulat de OMV Petrom și Romgaz, care se află în faza de autorizare și are ca scop creșterea producției interne de gaze.
- Criticile Greenpeace vizează amenințarea speciilor vulnerabile din Marea Neagră și intensificarea efectelor schimbărilor climatice, în timp ce statul român și companiile implicate resping aceste acuzații.
0 articole