Publicat acum 5 zile
ONG: În general, finanţarea precampaniei de către independenţi este netransparentă/ 4,6 milioane de lei, cheltuiţi pe platforme Meta de către candidaţi/ Cele mai mari cheltuieli - Nicuşor Dan, urmat de Crin Antonescu/ Reclamă negativă pe mai multe pagini
- Expert Forum a realizat un raport asupra finanțării candidaților independenți la alegerile prezidențiale, evidențiind lipsa de transparență în cazul acestora.
- S-au cheltuit 4,6 milioane de lei pe platformele Meta, cu Nicușor Dan și Crin Antonescu printre cei mai mari cheltuitori.
- Majoritatea paginilor de promovare au fost create recent și nu sunt direct legate de candidați, iar unele au desfășurat campanii negative.
- În primele trei luni ale anului 2025, partidele au primit 60 de milioane de lei și au cheltuit 68 de milioane de lei, majoritatea pentru presă și propagandă.
7 articole
Publicat acum 5 zile
Sursă: Mediafax
Nicușor Dan a cheltuit cei mai mulți bani pentru campanie online – 1,2 mil. de lei
4 articole similarEFOR a analizat cheltuielile politice din primele trei luni ale anului 2025, totalizând aproape 4,6 milioane de lei pentru 235 de pagini. Cei mai mari cheltuitori au fost Nicușor Dan (1,2 milioane lei...
OB
75% O 25% S
OP
Dreapta
Sursă: Mediafax
Publicat acum 5 zile
Sursă: Adevarul
Cât au cheltuit candidații la alegerile prezidențiale în precampania electorală
14 articole similarExpertForum a analizat finanțarea candidaților la alegerile prezidențiale din 2025, evidențiind lipsa de transparență în raportarea veniturilor și cheltuielilor. Nicușor Dan a strâns aproape 3 milioan...
OB
75% O 25% S
OP
Dreapta
Sursă: Adevarul
Publicat acum 5 zile
Sursă: Gandul
De numele lui Nicușor Dan se leagă cele mai mari cheltuieli cu promovarea online, dar și împotriva lui
3 articole similarNicușor Dan a cheltuit 1,2 milioane de lei pentru campania electorală online, fiind lider în acest domeniu printre candidații la prezidențiale. Analiza EFOR a evidențiat cheltuieli totale de aproape 4...
OB
70% O 30% S
OP
Dreapta
Sursă: Gandul
Publicat acum 5 zile
Sursă: Gandul
Nicușor Dan, cele mai mari CHELTUIELI cu promovarea online / Reclamele plătite sunt împotriva unor candidați
3 articole similarNicușor Dan este candidatul cu cele mai mari cheltuieli în campania electorală online, având o sumă de 1,2 milioane de lei în primele trei luni ale anului. Analiza EFOR a inclus 11 candidați, iar chel...
OB
70% O 30% S
OP
Dreapta
Sursă: Gandul
Publicat acum 5 zile
Sursă: Stiri pe surse
Alegerile prezidențiale: Cine a cheltuit cel mai mult pentru precampanie? (analiză)
19 articole similarOrganizația Expert Forum a analizat finanțarea competitorilor electorali în perioada de precampanie, evidențiind lipsa unei obligații de raportare publică imediată. Partidele pot folosi fonduri privat...
Sursă: Stiri pe surse
Publicat acum 5 zile
Sursă: Pro TV
Raport. Cheltuielile candidaților independenți la alegerile din 2025 sunt netransparente. Atacuri plătite pe rețelele Meta
14 articole similarFinanțarea campaniei electorale a candidaților independenți este netransparentă, cu Nicușor Dan fiind cel mai bine documentat în privința donațiilor. Cheltuielile totale pentru publicitate pe platform...
Sursă: Pro TV