Publicat acum 2 zile
Oficiali germani avertizează că practicile de stabilire a preţurilor de către Amazon pentru vânzătorii terţi pot fi anticoncurenţiale
Factor Manipulare: --
- Autoritatea Federală Germană a Concurenţei a avertizat că mecanismele de stabilire a preţurilor de către Amazon pentru vânzătorii terţi ar putea încălca legislaţia concurenţei, afectând vizibilitatea produselor şi libertatea comercianţilor de a-şi stabili preţurile.
- Amazon foloseşte algoritmi pentru a calcula plafoane de preţ, retrogradând produsele cu preţuri considerate necompetitive în rezultatele de căutare sau eliminându-le din campaniile publicitare.
- Preşedintele autorităţii a subliniat că influenţarea preţurilor concurenţilor de către Amazon este problematică, având în vedere că Amazon concurează direct cu comercianţii pe propria platformă.
- Amazon a respins concluziile autorităţii germane, afirmând că modificările în stabilirea preţurilor ar afecta negativ clienţii, iar compania se confruntă cu investigaţii similare din partea Comisiei Federale pentru Comerţ din SUA.
0 articole