Publicat acum 21 ore
Noua campanie de „marketing” marca AUR-Simion. Ce spun martorii din zonele afectate de inundații despre „ajutorul” oferit de voluntarii lui George Simion
Factor Manipulare: --
- Fotograful Cătălin Urdoi a criticat campania de imagine a AUR și a liderului George Simion în Broșteni, o zonă afectată de inundații, acuzându-i de lipsă de implicare reală și de minciuni privind mobilizarea lor.
- Urdoi a evidențiat că adevărații voluntari care au ajutat au fost cei neafiliați politic, în timp ce AUR a început să apară în zonă doar pentru a-și promova imaginea prin postări și poze.
- Mesajele de la martori din Broșteni arată că Simion a blocat traficul pentru a-și crea o imagine favorabilă și că voluntarii AUR au rămas curați, fără a ajuta efectiv la curățarea zonei afectate.
- George Simion a afirmat că nu a venit să facă politică, dar a mințit despre lipsa avertizărilor RoAlert, ceea ce a fost dezmințit de autorități, care au confirmat că au fost emise mesaje de avertizare.
0 articole