Forumul de experți a analizat datele publicate de Autoritatea Electorală Permanentă privind finanțarea campaniilor electorale pentru alegerile prezidențiale și parlamentare. Aproape 700 de candidați au declarat contribuții, iar 25 de concurenți includ partide și independenți. Până la 7 noiembrie 2024, contribuțiile candidaților parlamentari au ajuns la 68,1 milioane de lei, la care s-au adăugat 25 de milioane din transferuri de la partide. Până la 7 noiembrie 2024, partidele transferaseră 73 de milioane de lei pentru campania prezidențială. Cele mai mari sume au fost de la PSD, exclusiv din fonduri private. Cheltuielile au fost împărțite astfel: 33% pe diverse servicii (inclusiv îmbrăcăminte), 31% online, 27% media (radio, presă, TV) și 5% imprimate. PNL: A cheltuit 700.000 de lei pe propagandă online și media, direcționând 1 milion de lei subvenții către Kensington Communications SRL și 1,2 milioane către Stage Expert SRL. Mircea Geoană: 1,4 mil. lei (aprox. 88%) pentru campania online, în principal prin TV Buzău Trust Campus SRL. Forza Dreptei a cheltuit 330.000 de lei exclusiv online. Cele mai mari cheltuieli au fost înregistrate în aprilie (56 mil. lei) și martie (35 mil.) înainte de alegerile parlamentare locale și europene.