TVR Info
Publicat acum 3 zile

DIGITAL NEWS REPORT 2025: TVR, în topul încrederii

Factor Manipulare: --
  • Cercetarea Digital News Report 2025 oferă date despre consumul de informație digitală în 48 de piețe, inclusiv România, evidențiind relevanța presei tradiționale în fața creșterii platformelor sociale.
  • TVR se situează pe locul patru în ceea ce privește încrederea publicului digital, iar ProTV rămâne brandul de top în media românească, alături de alte posturi importante, inclusiv online.
  • Alegerile prezidențiale din noiembrie 2024 au fost influențate de dezinformare și cheltuieli necontrolate, iar un candidat fără resurse financiare a câștigat, demonstrând puterea platformelor sociale în campaniile electorale.
  • Studiul subliniază o tendință de creștere a utilizării rețelelor sociale pentru informare, dar și o continuare a neîncrederii în sursele de știri, cu un accent pe provocările pe care le aduc influencerii și AI în peisajul media.
2 articole

G4Media.ro
Publicat acum 2 zile
Reuters Institute: G4Media și Recorder au intrat în topul brandurilor media online și marchează o nouă eră pentru redacțiile din România, oferind o rază de speranță pentru sustenabilitatea jurnalismului de calitate
Sursă: G4Media.ro

Reuters Institute: G4Media și Recorder au intrat în topul brandurilor media online și marchează o nouă eră pentru redacțiile din România, oferind o rază de speranță pentru sustenabilitatea jurnalismului de calitate

Un articol similar
Raportul Reuters Institute 2025 evidențiază G4Media și Recorder ca branduri media online emergente în România, cu modele de afaceri diferite față de presa mainstream. Recorder se specializează în jurn...
Fără analiză
Opinie
Stânga
PressHub
Publicat acum 3 zile
​DIGITAL NEWS REPORT 2025. În ciuda creșterii importanței platformelor de socializare, presa rămâne relevantă pentru publicul digital din România
Sursă: PressHub

​DIGITAL NEWS REPORT 2025. În ciuda creșterii importanței platformelor de socializare, presa rămâne relevantă pentru publicul digital din România

Un articol similar
Alegerile prezidențiale din noiembrie 2024 au fost influențate de o campanie complexă de dezinformare, cheltuieli publice necontrolate și interferențe externe, ceea ce a dus la victoria unui candidat....
Bias
65% Obiectiv 35% Subiectiv
Opinie
Stânga