G4Media.ro
Publicat acum 20 zile

De ce industria modei (în mare parte) urăște un dolar slab

Factor Manipulare: --
  • Scăderea dolarului american afectează puterea de cumpărare a consumatorilor și complică lanțurile de aprovizionare, cu un impact global estimat de branduri de modă de peste 5% din vânzări.
  • Dolarul s-a depreciat față de monede precum euro și lira sterlină din cauza incertitudinilor geopolitice și a politicilor monetare, ceea ce a dus la scăderea veniturilor brandurilor de lux, majoritatea având producția în Europa.
  • Fluctuațiile valutare complică previziunile financiare și strategia de stabilire a prețurilor, afectând în mod special turismul și comerțul cu amănuntul pentru călători.
  • Mărcile de lux europene se confruntă cu provocări din cauza dependenței de piața americană, iar companiile își reduc expunerea valutară prin acoperirea riscurilor pentru a minimiza impactul negativ al fluctuațiilor valutare.
0 articole