Publicat acum 17 ore
Context.ro: AUR a declarat zero lei cheltuiți în online, dar internetul abundă în publicitate electorală pentru George Simion
- Partidul extremist AUR a declarat că nu a avut cheltuieli în campania prezidențială online, deși există dovezi că a plătit pentru publicitate pe platforme precum Meta și Google Ads.
- Context.ro a descoperit că mai multe site-uri publică materiale de promovare electorală pentru AUR, inclusiv Realitatea Net și ActiveNews, dar Autoritatea Electorală Permanentă nu a oferit un răspuns la solicitările de clarificare.
- George Simion, liderul AUR, a cheltuit aproximativ 15.800 euro pentru postări sponsorizate pe Facebook în ultimele 30 de zile și peste 18.000 euro pentru reclame prin Google Ads între 4 și 28 aprilie.
- Materialele publicitare se adresează atât românilor din țară, în special vârstnicilor, cât și celor din diaspora, iar pe contul oficial de TikTok al lui George Simion sunt postate clipuri marcate ca publicitate politică.
1 articole
Publicat acum 13 ore
Sursă: Ziare.com
AUR a declarat zero lei cheltuieli pentru campania prezidențială online și în presă, deși pe rețelele sociale există mai multe postări plătite
3 articole similareAUR a declarat că nu a avut cheltuieli pentru campania prezidențială în mediul online, deși există dovezi că a plătit pentru publicitate pe platforme precum Meta și Google Ads. Platforma Context.ro a...
OB
75% O 25% S
OP
Dreapta
Sursă: Ziare.com