Publicat acum 23 ore
Cererea pentru produsele Shein şi Temu scade puternic în SUA, după eliminarea facilităţii ”de minimis” şi tarifele impuse de Trump / Cheltuielile publicitare ale Temu au scăzut cu 95% faţă de anul trecut, iar ale Shein cu 70%
Factor Manipulare: --
- Cererea pentru produsele Temu și Shein a scăzut semnificativ în SUA din cauza tarifelor impuse de Donald Trump și eliminării facilității 'de minimis'.
- Utilizatorii activi zilnici ai Temu au scăzut cu 52%, iar cei ai Shein cu 25% în mai comparativ cu martie, iar ambele platforme au pierdut poziții în clasamentele App Store.
- Cheltuielile publicitare ale Temu și Shein au scăzut drastic, cu 95% și respectiv 70% în mai, ceea ce a afectat strategia de publicitate și achiziție de clienți.
- Temu și Shein își redirecționează eforturile către piețe externe, cu Temu având 90% din utilizatori activi în afara SUA, în special în Europa și America Latină.