G4Media.ro
Publicat acum 1 zile

Brandurile de lux sunt mai scumpe ca niciodată și crează povești pentru a convinge de ce merită cumpărate

Factor Manipulare: --
  • Brandurile de lux își intensifică eforturile de transparență, prezentând procesele de fabricație și munca manuală din spatele produselor lor pentru a justifica prețurile ridicate.
  • Deși piața bunurilor de lux a crescut semnificativ în ultimul deceniu, companiile se confruntă cu o încetinire a creșterii și cu scăderi ale profitului, ceea ce le determină să reevalueze strategiile de preț.
  • Prețurile produselor de lux au crescut cu 52% în Europa de la 2019, iar consumatorii devin din ce în ce mai critici față de valoarea reală a acestor produse, punând la îndoială calitatea în raport cu costul.
  • Pentru a reconstrui încrederea consumatorilor, brandurile se concentrează pe povestiri despre măiestria artizanală și moștenirea lor, în timp ce unele, precum Ferragamo, colaborează cu influenceri pentru a evalua și promova produsele lor.
0 articole