G4Media.ro
Publicat acum 19 ore

Asociaţia “Moldova Vrea Autostradă” cere guvernului să găsească bani pentru Autostrăzile A7 și A8, după pierderea fondurilor din PNRR: Ce garanţie există că A8 se va construi până în anul 2030, în contextul în care autorităţile au minţit şi dezinformat?

Factor Manipulare: --
  • Asociația 'Moldova Vrea Autostradă' solicită Guvernului să găsească noi surse de finanțare pentru autostrăzile A7 și A8, după ce mai multe tronsoane au fost excluse din PNRR.
  • Reprezentanții asociației și-au exprimat dezamăgirea față de deciziile Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, care au confirmat că proiecte de aproximativ 6,3 miliarde de euro nu vor putea fi finalizate până în termenul stabilit.
  • MVA întreabă Ministerul Transporturilor despre soarta loturilor A7 și acuză CNAIR de lipsa de transparență în gestionarea proiectelor excluse din PNRR.
  • Ministerul Transporturilor a declarat că România nu va restitui fonduri pentru proiectele excluse, iar unele tronsoane de autostrăzi rămân finanțate 100% din PNRR.
1 articole

Newsro
Publicat acum 22 ore
Tronsoanele Focşani – Paşcani din A7, tunelurile de la Margina – Holdea din A1, singurele care au rămas în PNRR, cu finanţare 100% asigurată din fonduri europene, alături de câteva proiecte feroviare/ Mai multe proiecte, excluse total sau parţial din PNRR
Sursă: Newsro

Tronsoanele Focşani – Paşcani din A7, tunelurile de la Margina – Holdea din A1, singurele care au rămas în PNRR, cu finanţare 100% asigurată din fonduri europene, alături de câteva proiecte feroviare/ Mai multe proiecte, excluse total sau parţial din PNRR

6 articole similare
Tronsoanele FocşaniPaşcani din A7 și tunelurile de la MarginaHoldea din Autostrada LugojDeva sunt singurele proiecte din PNRR care au asigurată finanțare 100% din fonduri europene. Ministerul...
Bias
85% Obiectiv 15% Subiectiv
Orientare
Pro-UE, Social-democrat, Progresist social, Instituționalist