Publicat acum 14 zile
„Actorul” Miruță, mereu gata de filmare. Ministrul Economiei are mereu o lavalieră în piept și o cameră după el. Joacă în tot felul de scenete pentru rețelele sociale și pare preocupat mai degrabă de imagine decât de rezolvarea problemelor
Factor Manipulare: --
- Ministrul Economiei, Radu Miruță, este criticat pentru abordarea sa mai mult orientată spre marketing personal decât spre soluționarea problemelor ministerului.
- Acesta își promovează activitatea pe Facebook prin videoclipuri profesionist realizate, care sugerează o campanie de imagine mai degrabă decât o implicare reală în problemele economice.
- Miruță a fost prezent la protestul muncitorilor de la șantierul naval Damen Mangalia, unde a utilizat o portavoce pentru a comunica, ridicând întrebări despre eficiența dialogului în astfel de condiții.
- Acțiunile sale recente, inclusiv anunțul despre un spațiu de birouri închiriat ilegal, par să fie mai mult gesturi de PR decât măsuri concrete, lăsând impresia că își prioritizează imaginea personală în detrimentul responsabilităților de ministru.
0 articole